FAQ

Nejčastější otázky, které by Vás mohli zajímat:

Jak můžu asistenci zaplatit?

Můžete využít online platbu nebo platbu převodem.

Od kdy je asistence platná?

Jestliže zvolíte platbu online, je asistence aktivní přesně za 24 hodin od provedení platby. Doba platnosti je na hodinu, minutu a vteřinu přesně. Jakmile zvolíte platbu převodem, musíte počkat až budeme mít peníze připsané na našem účtě a od té doby přesně za 24 hodin vejde asistence v platnost. Jakmile při sjednávání zvolíte odložený počátek. Je asistence aktivní od půlnoci zvoleného dne. Ovšem vždy musíme mít platbu připsanou na našem účtě. Klient je vždy zpětně informován sms zprávou a emailem o připsání částky.

Jak mám podepsat smlouvu?

Žádná smlouva se nepodepisuje. Vše probíhá elektronicky. Šetříme papír a tím i naše životní prostředí :-).

Informace mi přijdou poštou?

Veškeré potřebné informace včetně odkazů na podmínky asistence, rozsah asistence, ochranu osobních údajů a odkazu na online platbu přijdou klientovi do sms zprávy a emailu.

Na jaký odtah mám nárok?

V rámci ČR máte nárok na odtah 200km do Vámi zvoleného autoservisu na prvotní zjištění závady. V zahraničí je to 100km. Jestliže vozidlo nebude opravitelné do 24 hodin od nahlášení události, vzniká Vám nárok na repatriaci vozidla 2500km (1250km tam a 1250km zpět).

Kdy mám nárok na náhradní vozidlo a kdy ho musím vrátit?

Na náhradní vozidlo máte nárok tehdy, když Vaše poškozené vozidlo nelze opravit do 4 hodin od nahlášení události na centrálu Global assistance. S vozidlem můžete disponovat libovolně. To znamená, že můžete pokračovat dále do cílové destinace nebo se vrátit do místa bydliště. Vůz máte po dobu opravy zdarma, maximálně však na 8 po sobě jdoucích dní. Jestliže budete chtít vůz ponechat déle, není problém, ale dny navíc si klient zaplatí. Lidově řečeno, v případě letní či zimní dovolené pro Vás radovánky nekončí.

Kde musím vrátit náhradní vozidlo?

Náhradní vozidlo vracíte v autoservisu, který jste si zvolili k odtahu a opravě Vašeho poškozeného vozu.

Převedeno do praxe:

Varianta 1: V zahraničí se Vám pokazí vozidlo, jestliže příčina není známá máte 100km na odtah do servisu na prvotní zjištění závady. Tam Vám bude řečeno, že auto neopraví. Necháte si tedy poškozený vůz odtáhnout do ČR, do autoservisu, který si sami zvolíte a zároveň s odtahovou službou Vám přivezeme náhradní vozidlo.

Varianta 2: Autoservis v zahraničí je schopný Vám dát auto do provozu. Vy s tím souhlasíte, půjčíme Vám tedy náhradní vozidlo z autopůjčovny v dané zemi, kde se momentálně nacházíte a v téže zemi proběhne i vrácení zapůjčeného vozu.

Nevadí, že nejsem vlastníkem vozidla nebo že vůz řídí cizí osoba?

Nic se neděje, asistence se vždy vztahují na SPZ vozidla. Je tedy naprosto jedno, kdo je vlastníkem nebo kdo momentálně vůz řídí.

Co se stane po uplynutí platnosti asistence?

Klient je 5 dní před uplynutím platnosti asistence informován pomocí sms zprávy o možném prodloužení. V případě, že zaplatí na další období asistence pokračuje dále. Jakmile nezaplatí asistence zaniká.

Je jedno jakou mám pojišťovnu?

Ano, naše asistenční služba je služba nadstandardní. Neřešíme tedy, u jaké pojišťovny máte sjednáno povinné ručení.